- przejęcie odpowiedzialności za utrzymanie ruchu układów olejowych i smarowych,
- zatrudnienie „on site” stałej brygady serwisowej (przejęcie delegowanych pracowników zakładu),
- przejęcie i/lub utworzenie bazy magazynowej części zamiennych na terenie zakładu,
- przejęcie i/lub utworzenie bazy magazynowej środków smarnych na terenie zakładu,
- zaprojektowanie i wdrożenie optymalnej organizacji prac i czynności serwisowych (łącznie z organizacją TPM i w oparciu o zasady kaizen),
- utworzenie struktury i harmonogramów obsługi oraz zapis historii serwisu w sieciowym systemie wsparcia serwisu GMSS,
- podział i monitoring kosztów w podziale na poszczególne maszyny lub linie, sekcje itp., lub linie produkcyjne,
- gwarancja utrzymania optymalnych kosztów całkowitych przy pełnym zachowaniu wysokiej jakości obsługi,
- planowanie i aktywne uczestnictwo w prowadzeniu remontów i modernizacji maszyn i urządzeń.