Tworzymy własny profil
Po dokonaniu rejestracji – zostaje utworzony profil firmy w ramach bezpłatnego Konta „0”.
Na podany podczas rejestracji adres e-mail, zostaje przesłany login (e-mail) oraz hasło do utworzonego profilu.
Aby posiadany profil był skuteczny w systemie – wymagane jest jego rzetelne utworzenie !
Tworzenie profilu - kolejne kroki:
Po zalogowaniu (ikona w prawym górnym rogu)
i przejściu do zakładki „Mój profil”
należy uzupełnić pozostałe brakujące informację o firmie:
1. Dane firmy
oraz utworzyć własny parametryczny profil (ofertę usługowo-towarową):
3.Oferuję (moje możliwości)
Ad.1. – Dane firmy
W oknie "Dane firmy" zamieszczane są wszelkie dane kontaktowe oraz opisujące firmę (opis dodatkowy, logo) które są widoczne dla Użytkowników zewnętrznych.
Ważne:
Link do strony www jest widoczny tylko na profilach posiadaczy kont abonamentowych: M, L i VIP (niewidoczny dla konta zero ”0”)
Zaleca się wstawienie adresu e-mail oraz kontaktu telefonicznego do osoby bezpośrednio związanej z obsługą obszaru „Oferuję”. W sposób znaczący uproszczona zostanie komunikacja z potencjalnymi klientami
Jeśli siedziba firmy jest różna od adresu zakładu należy zaznaczyć pole "Adres zakładu" i uzupełnić brakujące dane
Zaleca się uzupełnienie pola „Informacje dodatkowe” związanego z firmą. Najlepiej, aby utworzony opis był autorski (unikatowy) nie publikowany wcześniej na stronach internetowych, w formie bezosobowej, o długości ok. 1500 znaków. W ten sposób, znacząco podnosimy rozpoznawalność firmy dla wyszukujących w google
Możliwe jest wstawienie logo firmy - format 200 x 200 px (opcja ta nie dotyczy posiadaczy konta „0”)
Ad.2. – Cechy firmy
Zaleca się rzetelne uzupełnienie wszelkich pól w obszarze Dane firmy / Cechy firmy..
Ad.3. Oferuję – moje możliwości
W obszarze tym, tworzy się własną ofertę (parki maszyn, wytwarzane produkty, oferowane obrabiarki materiały itp) z wykorzystaniem kategorii zawartych w MENU PARAMETRÓW lub aktualizuje (edytuje) ofertę już istniejącą.
Aby utworzyć własny profil należy kolejno:
3.1 Wybrać obszar „Oferuję – moje możliwości”
3.2 Wybrać pierwszą kategorię wskazując kolejno (widoczne poniżej): grupę główną, podgrupę i docelową kategorię.
W przypadku konieczności dodania kolejnej pozycji należy wcisnąć przycisk:
i powtórzyć działania z pkt 3.2
3.3 Uzupełnić tablicę parametrów. Bezwzględnie konieczne jest uzupełnienie grupy „Parametry podstawowe” (tło niebieskie) oraz grupy „Dostępność” (tło żółte). Zaleca się również - sukcesywne uzupełnienie „Parametrów uzupełniających” (tło szare) oraz pola „Opis dodatkowy pozycji” zgodnie z zawartą wskazówką.
Można te czynności dokonywać sukcesywnie - nie odkładając jednak na zbyt odległy okres.
Każdorazowo po uzupełnieniu danych należy zapisać zmiany przyciskiem
Ważne !
- przycisk „zapisz / aktualizuj” – zapisuje zmiany oraz przypisuje danej pozycji bieżącą datę aktualizacji
- zaleca się możliwie jak najczęstsze przeprowadzanie aktualizacji własnego profilu. W ten sposób informujemy Użytkowników o aktualnych możliwościach oraz promujemy daną pozycję na czołowe miejsce listy dopasowań (w swojej grupie). Data aktualizacji jest jednym z kluczowych kryteriów pozycjonowania na listach dopasowań.
- w przypadku zamiaru utworzenia kilku grup ofertowych (posiadanie działów, wydziałów, różnych grup asortymentowych z dedykowaną obsługą klienta) - prosimy o kontakt.